streda 23. mája 2012

Z môjho denníka II.

Z môjho denníka 

II.

Alebo ako sa to všetko začalo...

V jeden teplý podvečer som sa znova pristihla ako sa pred laptopom sledujúc The Pretty Little Liars napchávam pizzou a extra veľkým balíčkom Skittles. Stalo sa to zase... N sa znova vôbec neozval a ja hlúpa som každý minulotýždňový vybehaný gram zajedla. Nie nejedla som- ja som žrala. Smutne sediac a ľutujúc sa som zažierala tú prázdnotu. Nebola som hladná, skôr prejedená až mi bolo zle. Ale potrebovala som jesť. Veľa. Stalo sa vám to už? U mňa sa to stávalo často. Nervozita sa mi spája s neuveriteľnou pažravosťou po jedle. Je to jedno čo jem, sladké a slané jedno cez druhé, zdravé s nezdravým- hlavne že som mala pocit, že jem.
Čo sa stalo s tou H? Tou čo vymetala každú párty, tou čo chodila maximálne nastajlovaná, tou čo si strážila každý gram svojho tela, tou čo si z chlapcov vyberala len tých najlepších, tou čo dostala auto na osemnástiny od ocinka, tou čo jej maminka vybavila dvojtýždňové ospravedlnenie zo školy, aby sa chudinka H mohla pod lúčmi rakúskeho slnka "zotaviť" z rozchodu s jej princom N-om? ČO SA TO S ŇOU DOPEKLA STALO?!

Padla som dole. Úplne na dno. A ja viem že preč odtiaľ vedie len jediná cesta --> NAHOR. Pretože chcem byť znova ako S z knižnej predlohy Gossip Girl. Vo všetkom tá najlepšia.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára