pondelok 8. júla 2013

8.7.2013

,,Čo si nepamätám, to sa nestalo!"



...alkohol tečie prúdom, hlasná hudba a kopa ľudí. Posledné týždne som musela stihnúť kopu akcií, vďaka ktorým znovu nadobúdam stratenú popularitu (história sa opakuje). Takže si ma nemažte, ja vás obieham, ale nemala som čas na nový článok. Nejako sa do toho zas musím dostať tak mi to prepáčte :)
Je pondelok ráno (vlastne, skoro obed, ale ja som partywomen a ešte mám po víkende aktivovný netopierí mód) a sedím za počítačom s veľkou kávou. O čom by som vám napísala? Za posledné dni sa toho stalo veľa, ale nie všetko si pamätám(:D). A moje obľúbené motto a vlastne veta, ktorá ma vystihuje je predsa ,,Čo si nepamätám, to sa nestalo!" (klik celý článok)
To som ja, H, dievča s tukom na bokoch, ktoré je celý čas vysmiate ako slniečko, rozdáva úsmevy neznámym ľuďom a v hĺbke duše ukrýva smútok. Posledné dni som preplakala. Ale bol tu pre mňa Q, ktorému som povedala len chabú časť celej story, ale len to, že ma objal mi pomohlo. Naše kamarátstvo sa nejako zvláštne obnovilo. Mám ho rada, je to dobrý človek a hlavne ho nevytáčajú moje náladičky o nič viac ako mňa. Má aj svoje temné stránky, ale tie som sa naučila prehliadať, rovnako ako on tie moje. Hlavne môj smrteľný sarkazmus. V jednom takom záchvate sarkazmu som prišla o jedného z mojich vyznávačov (chalani, ktorí sú slepo zamilovaní do milučkej pretvárky, ktorú pred nimi hrám, veď to poznáte, a doma sa na tom smejem). Už som ho nahradila iným človekom, ale nemyslite si, že som mrcha  :D. Niekedy sa takí ľudia zídu ;). 


Toto je tá nudná časť, takže preskočím k dnešnému jedálničku:
R: 2 ryžové chlebíčky s homemade cesnakovou nátierkou, paradajka - 184kcal
D: -
O: 3 ryžové chlebíčky s nátierkou, bio šalát
Ol: 1 ryžový chlebíček s nátierkou, marhula
V: -
Pitie: Káva (10kcal -mlieko), voda - 1l 
Pohyb: plávanie 2h (- 1056kcal), beh 30min (-200kcal)
Spolu: - 628kcal :) 
Edit: Po tom behu utekám do sprchy, ale cítim sa dobre. That's it! 
Xoxo 
-H 

5 komentárov:

  1. jak děláš česnekovou pomazánku ? :))
    máš to super.... jenom hodina v bazéně spálí tolika kcal ?? to je super :) ještě mít postavu a odvahu tam jít :/
    ráda spřátelím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bohužel, v paneláku já mít bazén nemůžu :/ závist ! :D
    děkuju moc za recept !!! :)) já miluju česnekové pomazánky, kdysi jsem si jí dělala, ale byla s tučným sýrem, takže na nic :/ ale tohle je dietnější verze na oslavy !!! děkujuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahojky moc ráda spřátelím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. když no v Praze moc rybníků není :D a ve Vltavě fakt nechci :D ale já skočím někdy ke kámošce a ta má bazén, takže plavat můžu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jasne, rada spriatelím, idem si ta pridat :)

    OdpovedaťOdstrániť