piatok 5. apríla 2013

4.4.-5.4.2013

Day 2 & Day 3(ABC)

Day 2 
Včerajšok bol nudný a náročný a veľa si toho nepamätám lebo väčšinu dňa som zaspávala. Jedálniček tvorila omeleta s brokolicou a baklažánom a hektolitre vody. Necvičila som lebo keď som došla domov, padla som od únavy a to bolo asi všetko. Cieľ 500kcal som splnila, takže som na seba hrdá :)
400kcal/500kcal - Splnené
Day 3
O niečo lepší deň. Mala som na sebe novú košelu, ktorú som dostala na narodeniny. Okrem toho tuku na bruchu by som bola perfektná -.- Po škole šup do fitka a tam som sa potila 2 hodiny v kuse. Jedálniček je úplne pekný a sama som na neho hrdá.
R: -
D: -
O: -
Ol: ľadová káva (120kcal)
V: -
pitie: 1,5l citrónová bonaqua (180kcal :/), čistá voda
pohyb: fitko (-460kcal)
spolu: -160kcal/300kcal - Splnené :)
Večer ešte editnem a pridám moje drísty ku tomu všetkému, ale teraz ma čaká sprcha a večer s mojou láskou. Keep going, ladies!
Edit:
Večer prebehol dosťnudne. Vlastne fatálne. Skoro som vonku zomrela od nudy. Ale dnes večer robím menší "sleepover" a to sa nezaobíte bez prežieračiek. Samozrejme nie mojich. Pizza, čokoláda...samé tie "yummy" veci, kvôli ktorým vyzerám tak ako vyzerám. Ale ja sa bez nich zaobídem! Poznáte to: "sekundu na perách, roky na stehnách." A tým sa riadim. Dúfam, že tento víkend bude aspoň trochu zaujímavejší a ja sa konečne vyspím. Prepáčte za tú nezáživnosť, ale nemám veľmi čas sa rozpisovať. Vynahradím vám to, sľubujem. :)
 --H

12 komentárov:

  1. Ahoj ráda spřátelím, jdu si tě hned přidat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krása! Obdivuju tvoje odhodlání! Nechápu jak to děláš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ráda bych spřátelila,věř mi,ale je pro mě strašně těžký podporovat blogy,kde se nejí,to prostě nezvládám... chceš tímhle stylem jíst dál a nebo chceš přejít na zdravou výživu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ sa takto chcem dostať na svoju pôvodnú váhu a potom zdravou stravou a cvičením k vysnívanej postave (ak teda chápeš ako to myslím) :)

      Odstrániť
  4. ahojky nechtěla by ses spřátelit? Pro Ana zápisník mám už dlouho, ale teprv nedávno jsem se rozhodla ho mít online.... kdyby jsi měla zájem tak třeba napiš na blog nebo tak :) budu se těšit :) Caroline www.my-thinspirations.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak fajne :) tak já už tě tam mám taky :) No s CH&S nemám právěže žádné zkušenosti, řekla jsem si že bych to mohla udělat fikaně, protože mám matku která mě občas sleduje jestli jím.. Tak jsem přemýšlela, že tu metodu vyzkouším zítra u jídla a pomůže mi k tomu hrníček :) nejhorší je, že po dobu asi ještě jednoho týdne musím do sebe vždycky ve 12 něco dostat, protože beru hodně silný antibiotika. Ale už je to jen tejden tak... to rychle uteče :) jinak zajímavý design... to u nás na blog.cz neznáme takový možnosti :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vela šťastia s CH&S prajem ;) a hlavne sa uzdrav, antibiotiká sú bléé :P ďakujem, vlastná tvorba :3

      Odstrániť
  6. Ahoj, moc ráda se spřátelím :) hned si tě přidám ;) jinak hezká to máš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja ťa už mám :) a ďakujem, pochvala poteší :3

      Odstrániť
  7. Týýjo respekt..já bych asi takovou hladuvku nevydržela i když bych měla... :)
    mohla bys mi prosím napsat názor na jeden článek? byla bych ti vděčná.. : http://so-deluxe.blog.cz/1304/stydim-se

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver tomu, že ja sa občas prežieram STRAŠNE -.- článok so hladala, ale nejde mi ho zobraziť ?!

      Odstrániť