pondelok 4. februára 2013

Som späť! 


Nie, nie, tým vôbec nechcem povedať že *H*,ktorá zrušila blog sa vracia. Namiesto nej som tu ja. Dievča s rovnakými ambíciami, aké mala aj ona kým neprišiel Rytier. Teraz sú spolu dokonale šťastní a my im môžeme len ticho závidieť. Každá chce mať dokonalý život, svojho rytiera a cítiť sa ako princezná. Ale nie každej z nás sa to aj podarí. Preto chcem pokračovať v tom, čo *H* začala. Dúfam, že so mnou budete všetky spokojné. Chcela som tu písať siahodlhé riadky o tom, aká by som chcela byť, ale potom som si uvedomila, že NIE. Ja nebudem písať o tom, aká by som chcela byť, ale o tom aká BUDEM. A to je rozdiel.
P.S: Áno, som trochu nervózna, ale my IT GIRLS to nikdy svetu neukážeme! :)

2 komentáre:

  1. Držím palce nová H :)

    Pozdravuje Dokonale-šťastná bývalá H

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a dúfam že ti to dlho vydrží ! ;)

      Odstrániť