nedeľa 3. marca 2013

Nový život VI.

My story full of pain


Chystám sa definitívne zabiť starú H. Dnes som sa postavila na váhu a keď mi ukázala 65.2kg skoro som spadla z nôh...Potom som začala rozmýšlať, čo všetko som zjedla. Cheescake, cestoviny, zase cheescake, šalát s kuracím mäsom...A potom som sa rozhodla. Ostáva mi 20 dní so mojich narodenín. Dovtedy chcem schudnúť naspäť na pôvodnú 60ku. Nechcem, MUSÍM! (klik celý článok)

Ako sa to začalo...

Jedného dňa, keď sa malá H vrátila zo školy, cestou do svojej izby prešla minimálne okolo troch zrkadiel, ale nevšimla si nič nezvyčajné. Až večer prišla do kúpelňe a len tak zo zvedavosti sa po dlhom čase odvážila. Na váhe zasvietilo červeným 71,8 kg. H prežila najväčší šok vo svojom živote (rovnaký som prežila pred chvíľou). Keď precitla, uvedomila si, že s tým musí niečo urobiť. O anorexií počula už predtým, ale nikdy jej nenapadlo, že to bude jej cesta k úspechu. Našla si pár článkov a nejaké pro-ana blogy. Nasledujúcich 7 mesiacov poctivo chudla a po letných prázdninách prišla do školy s dobrým pocitom, že pre seba niečo urobila. Váha ukazovala 57kg. Nebolo to ideálne, ale na svoju výšku (168cm) mala celkom normálnu postavu. Zmenila účes, štýl, začala sa malovať. Chlapci sa o ňu začali zaujímať a ona si to patrične užívala. Až prišiel ten, ktorý jej zlomil srdce. Nie raz, ale miliónkrát. Smútok zajedala čokoládou, depresie liečila sebapoškodzovaním. Znova pribrala na 65kg. Potom prišlo ďalšie leto. H schudla na 60kg a tie si udržiavala doteraz, ale...
...po tom, ako H zradili kamarátky, vykašlal sa na ňu Q, M jej začala robiť zo života peklo a u R sa prejavili sklony k pedofílií a začal si to rozdávať s 13ročným deckom a ani sa tým netajil, čím mi zlomil srdce a urazil ma, to s ňou začalo byť dosť zlé. Jej najlepšími kamarátmi sa stali Oreo keksy, čokoláda a karamelové sladkosti. Nevychádzala z domu a prerušila kontakty so svetom. Priberala a bezmocne sa na seba pozerala do zrkadla.

A tu sa dostávam k dnešku. Bol to asi najhorší pohľad aký sa mi kedy naskytol. A preto s tým musím niečo urobiť. HNEĎ! Áno, moje články na blogu hovoria o detoxikácií a motiváciách a hladovaní. Ale vždy som zlyhala. Pýtam sa samej seba prečo?
Vážne chcem vyzerať takto? Chcem byť ako stará H, pre ktorú bolo prioritou hlavne chudnutie a kvôli nemu išla aj cez mŕtvoly. Celé dni cvičila, plávala 4 hodiny denne, len aby spálila všetok tuk v tele. Prečo taká niesom teraz? Kam zmizla motivácia? 


NEW START

Ana diéta. Riešenie všetkých problémov. 
Veľa cvičenia. Jillian, posilovanie, beh. 
Váženie sa 5krát denne. Ako kedysi.
Vysoké ciele.


  

Prepáčte mi za chaotický článok. Toto je vlastne prvý krát, čo o tom hovorím, resp. píšem. Nikdy som o tom nikomu nepovedala. Až teraz.

--H

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára