utorok 23. apríla 2013

23.4.2013

Day 1(ABC) 
alebo záchrana v poslednej chvíli...

 Na viacerých blogoch som čítala aké vitamíny beriete kvôli vlasom, nechtom, atď... Mnohé z vás písali o chrómových tabletkách. Nevenovala som tomu veľkú pozornosť lebo do seba nerada pchám zbytočné lieky (býva mi z nich zle), ale včera večer mi ich odporučila S (za čo jej ďakujem!!) a ja som si povedala, že ich vyskúšam. Dnes som si ich utekala kúpiť (a verte, že na mojich zabijáckych opätkoch to išlo dosť ťažko) a zohnala som ich. Sú sladké (yum) a po prvej som necítila chuť na sladké a úplne minimálny hlad. Odteraz sú mojim favoritom No.1. Vážne je to to, čo som hladala takže ak vám v ana-lekárničke chýbajú určite si ich zožeňte. 

Dnešný jedálnik :3
R: -
D: -
O: -
Ol: Cottage bez príchute 200g (209kcal)
V: -
Pitie: voda
Pohyb: ?            
spolu: 209/500kcal - Splnené

P.S: Večer ešte editnem, ale teraz sa letím učiť a potom trochu cvičiť. Keep going, ladies!
--H

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára