piatok 12. júla 2013

12.7.2013

Free time...

Dnes som mala volný deň čo sa jedla týka. Mali sme rodinný brunch tak som jedla úplne normálne, keďže ma sledovalo 25 ludí. Nejako to bol celkom nudný piatok a mne tŕpne ruka tak sa mi celkom zle píše. (celý článok)
R: -
D: -
O: slepačí vývar, nejaké mäso, zemiak, vanilková zmrzlina s ovocím (pidi málo)
Ol: latté
V: marhule
Pitie: voda, cc light, tonic
Pohyb: behanie po meste a vyzeranie reprezentatívne :D, badminton, chvíla komického volejbalu

S N to vyzerá tak, ako som si to predstavovala. Úplne ma mučí a ja mu masochisticky tvrdím, že mi polygamia nevadí, a že niesom žiarlivá. Som. A veľmi. On to nevie, ďalej si  osebe myslí, že je úžasný a všetkým je dobre. Porazí ma.
P.S: Prepáčte mi za krátky článok, ale trasú sa mi ruky a je viac ako zložité napísať slovo bez chyby.

-H

4 komentáre: