piatok 9. augusta 2013

9.8.2013

Happy meal

Môžu chlapi milovať rovnako ako ženy? Môj aktuálny objekt záujmu - D, ma dostal tým, že má na väčšinu vecí rovnaký názor ako ja, je inteligentný, vtipný, má dobré telo, dokáže trpieť moje nálady a nesúdi ma. Len neviem ako to berie on. Páčim sa mu, sám mi to viackát naznačil, ale mne nejde o to aby chcel moje telo, ktoré určitie nie je dokonalé. Ja chcem aby chcel mňa, tú tvrdohlavú H, ktorá sa usmieva, vždy keď ho vidí. (Celý článok)
Môžeme sa hodiny rozprávať, cítim sa pri ňom ako malá, pretože vždy keď sme spolu ma nejakým zvláštnym  spôsobom ochraňuje a nikdy ma nenecháva samu so žiadnym iným chalanom. Možno sa to zdá trochu majetnícke, ale podľa mňa je to milé. Dobre, stačilo. Toľko zamilovaných drístov, až sa cítim ako Bridget Jones. Som zamilovaná, ale bojím sa toho, že som jediná. 
Nejem, nespím, celé dni si s ním píšem alebo sme spolu vonku. Príde mi to ako dosť zvláštna psychická porucha lebo toto som ešte nikdy nezažila. Samozrejme, príležitostné "vzťahy", ktoré nemali budúcnosť, mala asi každá. Toto pri tom vyzerá dosť desivo. 
Jedálniček: 
R: -
D: -
O: -
Ol: -
V: -
Pitie: voda
Pohyb: -

2 komentáre:

  1. Mě to připadá jako začínající láska,přeju ti to,lásku si zaslouží každý.Třeba to tak cítí i on a něco se z toho časem vyvine. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uvidíš jak se to vyvrbí, ale podle toho co píšeš, si myslím že to tak cítí i on. ale nebylo by nadarmo se ho upřímně zeptat jak to cítí on..:)

    OdpovedaťOdstrániť