štvrtok 5. septembra 2013

5.9.2013

To be loved...

Ani si neviete predstaviť ako ma potešili vaše komenty. V každom prípade vám ďakujem. Celkom podobne ma potešilo aj to, že po brutálnych prežieračkách a stredavo hladovkách som nepribrala a ráno bolo na váhe 65,8kg presne tak, ako keď som svoju váhu aktualizovala naposledy. Teraz už len pekne chudnúť aby mi mohol môj princ D opakovať aká som krásna...(klik celý článok)
Od začiatku roka som na bielkovinovej strave a nikotíne. Celkom morbídna kombinácia, ale stále je to jedna z tých lepších. Dokonca ma k tomu motivoval D, pretože on sám cvičí a snaží sa zdravo jesť.  Asi som naozaj našla ideálneho princa, ktorého ľúbim. Len som mu to ešte nijak nevyjadrila. 
Začiatok roka je celkom brutálny. Na chodbe stretávam ludí, ktorým som sa 2 mesiace úspešne vyhýbala a zoznamujem sa s novými, ktorým sa ešte len vyhýbať budem. Kopa namyslených prváčiek, ktoré na mňa na chodbách zazerajú ak náhodou pozdravím ich pekného spolužiaka, ktorý o nich nikdy ani nezakopne. Celkom ma to baví. Sú to ešte teliatka, ktoré vyliezli z nejakej pofidérnej základky a teraz sa tvária, že im patrí svet. Nezávidím im chudé nohy, ja také budem mať tiež, ale chudšie... Najlepšia motivácia aby som to zvládla. Predstaviť si ich ako sa motajú okolo môjho D

--H

4 komentáre:

  1. váhu máme tak nějak stejnou, takže šup šup.. musíme to dat dol :D jinaak, už sem zpátky na blogu, tak mrkni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S D. ti to moc přeju ! :) ...a ty nohy,... no :D budem je mít taky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to máme to isté.. tiež som stredala prežieračky s hladovkami.. bolo to ťažké v lete.. ale tiež som nepribrala...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Budeme je mít :) a ostatní potom budou závidět nám!! :) drž se

    OdpovedaťOdstrániť