streda 24. septembra 2014

Nový život XIII.

Red lipstick



Keďže sa moje momentálne pôsobenie obmedzilo na moju posteľ a priľahlé okolie, nemám veľa možností ako tráviť voľný čas. Uznávam, že nakupovať topánky online má svoje čaro, ale to už sa pomaly vytráca, takže momentálne sa venujem niečomu hlbšiemu a krajšiemu. Hovorí sa, že Marilyn Monroe trpela posledné mesiace svojho života anorexiou, pretože jedla príliš veľa. Bola a stále je vzorom mnohých žien, ale na môj vkus bola v istom období tiež príliš objemná. Stále ma však táto žena fascinuje a inšpiruje k tomu, aby som bola sebavedomá...(klik Celý článok)

Marilyn vraj nikdy nevyzerala neupravene, dokonca ani sama vo svojej hotelovej izbe. Vždy nosila svoj povestný červený rúž a natočené vlasy a to je dôvod prečo som dnes ráno vstala z postele a pyžamo vymenila za môj obľúbený hebký sveter a sťahovacie legíny. Už nevyzerám ako chodiaca mŕtvola, dokonca by som takto vyšla v pohode aj von a cítim sa omnoho lepšie. V poslednej dobe zvažujem to, že si zaobstarám aj červený rúž, ale na mojej porcelánovo bielej (alebo mŕtvolne bielej, ako chcete :D) tvári vyzerá dosť výrazne. Momentálne som tento problém vyriešila balzamom BabyLips, ktorý vyživuje a jemne pigmentuje, takže moje pery vyzerajú prirodzene červeno. 

Najlepšie na záver:
Našla som stránku, na ktorej je prepísaný rozhovor s Marilyn aj s fotkami zo septembra 1952 z časopisu Pageant. Je tam všetko o jej diéte, cvičení a vlastne celkom zaujímavé veci o nej. Naozaj vám odporúčam si to prečítať aj keď je to v angličtine, pretože niektoré veci, ktoré povedala ma naozaj presvedčili o tom, že nebola len hlúpa milenka a rivalka Jackie, milujúcej manželky, ale mala osobnosť. 
-H

1 komentár:

  1. Taky jsem až upírsky bledá - ať žije mejkap xD červenou rtěnku jsem celej život chtěla a nesluší mi takže miluju tmavě oranžovou :-) Brzo se uzdrav :-*
    Nemluvíš jako stoletá panna, souhlasím s tebou a doufám že budu mít někdy stejný štěstí jako ty s tvým princem :-*

    OdpovedaťOdstrániť