štvrtok 24. mája 2012

Z môjho denníka III.

Z môjho denníka

III.



Mám zo seba neskutočnú radosť! Včerajší deň som vydržala len na kúsku dusenej ryby s citrónom a skoro vôbec som nemala kŕče do brucha. Tak ako každé ráno aj dnes som začala kávou bez mlieka a cukru, no už pri tom ma niečo zarazilo. Zvyčajne som aj na internáte bola odkázaná len na "2 v 1" alebo "3 v 1" a tak som aj dnes automaticky siahla po takom druhu kávy. Skoro som odpadla keď som uvidela nutričné hodnoty a okamžite som balíček "kalorickej bomby 2 v 1" odložila. Teraz, keď si dávam pozor na to čo jem, musím taký istý dôraz klásť aj na to čo pijem. Včerajšia noc je toho dôkazom- tak ako každú stredu sa aj tu v miestnom klube konala študentská párty a ja som samozrejme nesmela chýbať. Najprv som strávila dve hodiny len vyberaním toho, čo si oblečiem, potom ďalšiu hodinu v kúpeľni pred zrkadlom a keď som svoje majstrovské dielo dokončila konečne som uvidela aspoň nejaké náznaky dávnej H.
V klube bola ako inak nuda, tak ako vždy na študentskej. Zmaturovaní sa opito tackali a iritovali opito nezmaturovaných, hlúpe barbiny si kupovali Pepsi a spolu s vodkou zapíjali chytený úlovok a ja som sedela pri svojej parte, pijúc len Budiš a fajčiac jednu LM slimku od druhej. Pokladala som za trápne tancovať, keďže na parkete sa zvýjalo len pár opitých maturantov- to si nechám až na piatok keď zhreším s vodkou.
A aký mám plán na dnes? Dopiť svoju Jacobs Velvet, vziať si svoju dennú dávku vitamínov, probiotických prvkov a minerálnych látok Bion 3, vyraziť na nákupy keďže máme na praxi voľno a kúpiť ten najkrajší prsteň z bieleho zlata pre N(tak nejako sa k sebe zase vraciame a mal narodeniny). Prvé a posledné jedlo tohto dňa mám naplánované na až po tretej poobede, tak dúfam že mi to vydrží. Som pozvaná aj na jednu nonstop párty, ale zajtra ráno by som na praxi vyzerala príšerne, takže asi  odmietnem. Asi sa pýtate koľko som za tie tri dni schudla ale to vám nedokážem povedať- chcem sa odvážiť až po týždni a uvidím ten rozdiel. Keep going ladies :) have a nice day.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára