piatok 25. mája 2012

Z môjho denníka IV.

Z môjho denníka

IV.

znova som sa potkla

 
Cítim sa mizerne. Skôr viac než mizerne! Včerajší nevinný večer sa zvrtol na šialenú párty. A samozrejme na poriadnej houseparty je vždy dostatok jedla a alkoholu. Čo je však najhoršie, ani som nebola hladná a JEDLA SOM! Jednohubky, zákusky, grilované kura, pečená slaninka s volským okom a hlavne víno- veľa ružového presladeného vína. 
Svoju pažravosť som neustále ospravedlňovala tým, že mi určite príde zle a aj tak to zo mňa všetko pôjde von. No opak bol pravdou- vôbec mi nebolo zle, ani sa nečudujem keďže som pila na preplnený žalúdok. Ale párty bola skvelá, konečne som mala pocit že žijem naplno. No raňajšie vytriezvenie bolo strašné... Dnes len čierna káva a vitamínová tabletka. S obedom si nechcem robiť žiadne plány a ani naňho nechcem myslieť. Je piatok a ja som si na večer do klubu vybrala ten najobtiahnutejší top s najúzkejšou vysokou sukňou. Ak ma nedonúti nejesť toto tak potom už vôbec nič. 

Čo sa týka N, odcestoval do Čiech praxovať k rodine do firmy na dva týždne, takže všetky romantické výlety s ním sú zrušené. No to však vôbec neznamená, že sa na žiadneho iného ani len nepozriem. Flirty, pozvania na kávu alebo na drink zo zásady neodmietam. Nikto ma nevlastní a už vôbec nie N. To ja vlastním jeho, aspoň z väčšej časti.
Na sobotu je naplánovaná chata s bývalou triedou. Druhú pozvánku na nočnú grill party som zásadne odmietla. Už si nemôžem dovoliť znova sa potknúť. A táto chata je veľká šanca ako mnohým dokázať že som znova tá H, presne ako S. A plánujem ňou aj zostať. Enjoy weekend :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára