pondelok 28. mája 2012

Z môjho denníka V.

Z môjho denníka

V.

Vážne chcem byť starou H?

Celý víkend dopadol skvele...teda...až na pár vecí. Piatková noc v klube bola fajn, keďže som konečne nemusela byť šofér ale žiadne tance sa nekonali- NIKDY netancujem na Oldies. Spoločnosť mi ale robila dobre vychladená vodka a najlepší priatelia, takže to nebola až taká strata. Sobotný večer som strávila na chate bývalých spolužiakov z gymnázia, z ktorých bolo 90 percent očarených mojou prítomnosťou, čo ma nesmierne teší. Tie dve bitches, ktoré tvorili zvyšných 10 percent večne zazerali a tak som sa rozhodla ísť sa pozrieť o chatu nižšie, kde chatovala moja partia. A tam som aj zostala. Pila som ako stará H, nejedla som ako stará H, zabávala som sa ako stará H a tancovala som ako stará H... A urobila som rovnakú chybu akú by urobila stará H.
Cítim sa vážne divne. A mám strašný strach že sa to N dozvie,... teda s N nie sme spolu ale je moja životná láska a to sa nikdy nezmení. Ale... nechce sa viazať, pretože má úplne iné záujmy. A ja sa nechcem viazať s nikým iným okrem neho. Ale vtedy mi prišlo fajn urobiť niečo bláznivo hlúpe. Vážne chcem byť znova starou H? Čo tak byť jej ešte lepšou verziou?? Just keep this secret.



Moje jedlo pozostávalo skoro stále len z čiernej kávy a slepačej polievky. Aktuálne som späť v škole a vyhlásila som sa z raňajok, čo je konečne skvelý krok. Na večere už nechodím dávno, pretože jesť ten humus bolo umenie aj keď som ešte nebola pro ana... Obed tu tvoria detské porcie a väčšinou varia priemerne takže sa ani nemusím bát že z toho zjem veľa. Veľa učenia a stresov ma síce nútia neustále myslieť na bufet ale ja viem že to zvládnem bez toho aby som niečo pokazila. Dnes si idem kupovať plavky :) celkom sa teším, dúfam že nájdem niečo čo bude stáť za to.

Sľúbila som vám, že vám prezradím secret number 2- vážim presne 51 kíl :) ešte 3 a budem v cieli. Keep my fingers ladies :)

2 komentáre:

  1. nechápem systém tohto blogu, síce som tu len tri minúty ... ale samé písmenká že N, S, H ... je to skratka mena, alebo čo ??

    OdpovedaťOdstrániť