streda 6. júna 2012

Z môjho denníka VI.

  Z môjho denníka

VI.

Odetá do bronzu

Dnes som vstala rozhodne tou lepšou nohou. Môj plán B mi dokonca v noci volal! Budem ho volať J- aby bolo všetkým jasné, o kom je reč. N ma už vážne prestáva baviť, je to hlupák s pokriveným rebríčkom hodnôt a nulovým charakterom. Určite sa teraz v duchu pýtate: "Prečo ho preboha nepošle dočerta?" Verte mi, že ani ja nepoznám odpoveď na otázku. Asi preto, že ho milujem- šialenou masochistickou láskou. A jemu to tak úplne vyhovuje...
Čo sa týka J-a, je starší, má dobrú prácu, dobré auto, pracuje a býva v zahraničí. Okrem toho by sa NIKDY nesprával ako N. A čo je na tom najlepšie? Priťahuje ma :) strašne, strašne veľmi. Možno viac než N.
V každom prípade všetky nádeje vkladám do leta a som neskutočne zvedavá ako to dopadne. Pretože J sa vracia na Slovensko a nevie sa dočkať, kedy ma znova uvidí(už dvakrát som ho predtým odmietla, lebo som chodila s N-om).



A čo som robila dnes? Žiadna škola, žiadne učenie, iba polehovanie pod slniečkom na nejakej športovej akcií, kde som robila dozor(samozrejme, že som viac ako na deti dozerala na svoju kožu).
Zjedla som len dva obložené chlebíky, ktoré podávali organizátorom a zatiaľ ma to drží. Tá dokonalá bronzová chudučká predstava postavy v ružových fosforeskujúcich plavkách je predsa taká nádherná :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára