utorok 5. júna 2012

Z môjho denníka V.

  Z môjho denníka 

  V. 

Znova v starých koľajách

Stresy zo skúšok v škole mi zabrali celý voľný čas, takže som sa nemohla venovať tento týždeň blogu ako obvykle. Bola som jedna vynervovaná a nevyspatá troska žijúca iba vďaka kofeínu- VEĽA kofeínu. Väčšinu predmetov som zvládla ako obvykle až na jeden... Poznáte ten pocit keď sa strašne snažíte ale vaša sadistická a despotická profesorka urobí všetko pre to, aby ste pohoreli? Ja teda áno. A čo vás naštve ešte viac je živý dôkaz v podobe spolužiačky, ktorá sa z prepadania behom jednej prezentácie, ktorú ČÍTALA a ani sa ju NEUČILA dostala až na trojku. Život je jedna veľká rada idúcich, po sebe nenapraviteľných paradoxov a chýb...



Takže som na štvorke. Ešte horšia vec, ktorá sa mi stala je tá, že som úplne kašľala na svoju ana diétu. Zo strachu sa bojím aj odvážiť. Takto sa zničiť behom jediného týždňa...
N je už späť zo zahraničia. Dobrá správa je, že sa o tom nedozvedel a dúfam, že to tak aj ostane. Môžem povedať len toľko, že sme presne tam, kde sme boli... Nie je to ani dobré a ani zlé. Sú to síce občasné stretnutia ale nie je to VZŤAH. Je len otázkou času kedy ma to prestane baviť. Čakať kým konečne dospeje je nenormálne stresujúce.
Nebola by som to však ja, keby som nemala aj plán B. Či bude fungovať, to sa ukáže cez leto. Budem vás informovať :)

*jedlo, ktoré som dneska zjedla sa aj hanbím napísať, zajtra to pošmyknutie napravím
                     
              Keep going ladies, neopakujte moje chyby

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára