sobota 7. júla 2012

Z môjho denníka VIII.

Z môjho denníka

VIII.

I am not a princess, you bitch!
I´m QUEEN

49,9 kg




Myslím že v živote som nezažila horúcejšie leto. Prežívam len vďaka veľkému množstvu chladenej vody a nízkotučným mrazeným jogurtom. Párkrát som skoro dokonca skončila na pohotovosti- je mi nevoľno každý horúci deň. Preto je dôležité stále piť, hlavne keď poriadne nejeme. 
Po tieto dni sa dokonca chladnička stala mojím najlepším priateľom- častokrát pevne zavriem oči, otvorím ju a nechám sa ovievať jej chladným vzduchom.
Občas sa mi ani nechce vychádzať von ale pomyslenie na chaty, stanovačky, flat a houseparty ma núti premôcť sa. Konečne som presne tá skvelá princezná H, možno som dokonca kráľovná H ale to ešte neznamená, že mi koruna na hlave aj zostane.



Konkurencia. Nenávidím to slovo. Slovo, ktoré ma núti byť neustále lepšou ale ma aj neustále deprimuje. Nanešťastie je vysoká- na to pamätajte.
Určite aj vy poznáte tie dievčatá, ktoré pre vás niekedy neznamenali ani len náznak hrozby pre ich mladučký vek alebo nedostatok vkusu. Boli to dievčatá, ktorým sme s úškrnom pridelili titul NULA. Ja ich poznám až príliš dobre. Zo zdesením si raz uvedomíte že práve vyrástli, spoznali čo je to make-up, sexy oblečenie, naučili sa chodiť vo vysokých podpätkoch a taktiež sa naučili využívať svoje (ledva vyvinuté) prednosti, ktorými úspešne lovia vo vašom revíre. A z obyčajných núl sa stala tvrdá konkurencia.



Veľmi dlho mi trvalo kým som prišla na to, že "verejné nepriateľstvo" spojené s "verejným ohováraním/ponižovaním" dokáže viac uškodiť mne ako im. Preto som objavila dokonale účinnú techniku, v ktorej sa príslovie "Priateľov si drž blízko, nepriateľov ešte bližšie" skvele uplatní. Videli ste film Mean Girls? Inšpirujte sa. Ak nie, tak vám ponúkam návod ako sa tých súk zbaviť- alebo aspoň ako im uškodiť:

1. Zoznám sa s ňou
Je to také jednoduché. Pochváľ jej oblečenie(aj keď je úplne otrasné) a potom ďalej rozvíjaj konverzáciu. Hraj milú, vtipnú a úprimnú, no nie príliš inteligentnú aby sa ona cítila navrchu.

2. Pridaj si ju na Facebooku
A to čo najskôr po nadviazaní konverzácie. Myslíš že odignoruje žiadosť keď si ju zahrnula toľkou chválou? Facebook je tá najdôležitejšia, najľahšia a najrýchlejšia cesta ako o nej získať informácie. Povinne jej daj like na dve-tri fotky a okomentuj ich len v superlatívoch. Stúpne jej ego a zároveň s ním aj jej sympatie k tebe. Po nejakom čase(aby si nevyzerala ako vtierka) jej okomentuj status, niekedy jej napíš a niekam ju pozvi(na kávu, party, niekde vonka, atď.)- vaše "priateľstvo" predsa nemôže byť len o Facebooku.
A ešte horúci tip: Má nejaké trápne fotky? Áno? Ihneď ich skopíruj a z novovytvoreného tajného účtu ich pošli do niekoľkých skupín spolu so štipľavým komentárom. Nezabudni jej taktiež poslať odkaz.

3. Získaj si jej dôveru
Keď už ste vonku, rozprávaj sa s ňou. Povedz jej niečo o sebe(vždy si však daj pozor čo jej povieš, lebo sa to môže obrátiť proti tebe) a začni pomaly a nenútene ťahať informácie z nej. Hlavne nezabudni- ľuďom sa rozväzuje jazyk hlavne pri alkohole, takže party je tá najlepšia akcia.

4. Udržuj tajomstvá a čakaj
Ste "kamarátky". Uznávaj ju a ber ju ako lídra, zbieraj informácie. Nikdy ich však nešír ďalej, čakaj na niečo vhodné, čo môžeš proti nej použiť. Správne načasovanie je polovica úspechu.

5. Veľké finále
Je len na tebe ako odpáliš bombu. Či to urobíš verejne a odhalíš sa(čo je síce účinný ale dosť riskantný spôsob, ktorý môže rozpútať vojnu) alebo anonymne(cez neznámy účet na Facebooku rozpošleš hromadnú správu všetkým jej priateľom). Hlavne neuver ilúzií vášho "kamarátstva"- nikdy nezabudni na dôvod, prečo ju neznášaš. Mohlo by sa ti to totiž nepekne vrátiť.


Divide and conquer!

1 komentár: