nedeľa 26. augusta 2012

Z môjho denníka X.

Z môjho denníka

X.

AUGUST

mesiac splnených prianí???




Tak a som tu znova... V poslednom čase som viac žila reálne, presne ako som chcela takže som veľmi nemala čas písať nové príspevky. Za celý mesiac sa toho udialo veľa- no určite to nesplnilo všetky moje očakávania. J nakoniec nepricestoval... Sklamalo ma to lebo on mal byť hlavný cieľ mesiaca. Párkrát bol online na nete ale nenapísala som mu- mám viac zasranej hrdosti a stačí, že mi už jeden pako prerastá cez hlavu. Keď už je reč o N, prekvapivo sa nezmenil. Hlúpo ma oblboval rečami že už konečne budeme spolu a ja som mu z polovice skoro uverila. Nakoniec povedal že nievie, či by to bolo dobré a ja som s ním konečne v niečom súhlasila. Možno by sme boli vo vzťahu ale on by sa správal rovnako ako vždy. Preto som v klube pri nekonečnom popíjaní Budišu vymyslela plán- už sa mu neozvem kým sa neozve on. A keď sa ozve tak naňho práve nebudem mať čas- som zvedavá ako bude reagovať. Je to jediná možnosť ako sa môže zmeniť. Pretože mi už dochádzajú nápady.



Leto sa pomaly chýli ku koncu a máme posledný týždeň na to, aby sme si užili. Pre mňa to bolo posledné leto polehovania bez brigád a bez zodpovednosti. Všetko sa však mení a budúcnosť klope na dvere. Preto si choďte ešte raz zabehať do parku v tom najlepšom športovom oblečení, choďte si ešte raz vypiť mojito do toho najdrahšieho baru v okolí a choďte si ešte raz ľahnúť pod slniečko na lehátko v mestkom kúpalisku. Možností je tak veľa a času tak málo.



Čo sa týka školy, tento rok bude môj. Donútim sa učiť aby som si vytlačila z hlavy a získala tie najlepšie predpoklady na výšku. Túto časť plánu si nemôžem dovoliť pokaziť. Veď to poznáte. Sklamte rodičov a všetky luxusné vymoženosti sú preč. Aspoň v mojom prípade.
Prajem vám krásny zvyšok leta :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára