pondelok 23. júla 2012

Z môjho denníka IX.

Z môjho denníka

IX.

Kráľovstvo H

Perfektná ako S, kráľovná ako B


Je mi úžasne! Stúpam závratnou rýchlosťou. Presťahovala som sa na miesto, o ktorom sa mi ani nesnívalo, zoznámila som sa s ľuďmi, o ktorých sa mi ani nesnívalo a celkovo žijem život, o ktorom som vždy snívala.


Minulosť.

Je pre mňa úplne uzavretá kolónka. Veď kto by si aj spomenul na H z minulosti? Nikto. AVŠAK! Predsa existujú ľudia, ktorých som do tejto kolónky uzavrela spolu so starou H a im to vôbec nevadilo. Iste im vôbec nenapadlo, že tá podpriemerná, tlstá H v ošumelých šatách a s mastnými vlasmi by sa mohla stať kráľovnou. Stalo sa. A teraz sa chcú samozrejme vrátiť. A čo na to ja?
Lichotí mi to. A neskutočne mi to buduje pevné sebavedomie. Dostávať pochvaly, roztúžené/závistlivé pohľady a pozvania na akcie od ľudí, ktorí sa mi posmievali a premenili moju minulosť v peklo je pre mňa viac než príjemné. Ale nie som hlúpa. Už nikdy by som si ich k sebe nepustila bližšie. A zatiaľ čo ja budem stúpať, budem sa s radosťou pozerať ako padajú. S mojou pomocou.


N

Teraz, keď by som mohla mať všetko sa mi zdá nudný, podpriemerný a úplne plytký. Uvedomujem si, že mám aj na viac a moja šialená masochistická láska k nemu slabne. Som si viac než istá, že J ju veľmi rýchlo(a veľmi rád) nahradí.


Poddaný

Každá kráľovná má svojich poddaných a sama im udeľuje výsady. Preto som si aj ja začala okolo seba budovať "priateľov", dostatočne populárnych aby ku mne zapadli a dostatočne hlúpych aby som s nimi mohla manipulovať. Je len dobré mať poskokov.


Postava

Je to stále ten istý kolotoč. Vitáminy, voda, káva a samozrejme nekonečné obmedzovanie jedla. No nebudem klamať o tom, že už som na 49. Vôbec nie. Moja váha stále kolíše okolo 50 a nikdy sa nechce ustáliť. Cítim sa však dobre a objavila som čaro behu- len preto aby si všetci susedia všimli moje drahé športové outfity.



Nežite letom- žite leto :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára