nedeľa 9. septembra 2012

Z môjho denníka XI. - Senior year

Z môjho denníka XI.

Senior year

Je tu dlhoočakávaný september a ja som bola konečne korunovaná do elity. So sebavedomým v Himalájskych výškach si vykračujem po chodbách v litasách a rozdávam pohľady kráľovnej po nižších ročníkoch. Vďaka nonstop učeniu sa už ani nevenujem poúčaniu prváčok o školskej monarchií no nikdy mi pri obede nezabudnú zapriať dobrú chuť.
Čo sa týka jedla... je to v norme. Každá bunka môjho tela cíti stres z blížiaceho sa maturitného plesu, maturity samotnej a prihlášok na výšku. Pre toto môj žalúdok nedokáže prijať ani polovicu kalórií určených pre bežného smrteľníka. Jednoduchšie povedané, ak by som zjedla celý obed(ktorý je zároveň jediným jedlom za deň) určite sa povraciam- čo je dosť hlúpy nápad vzhľadom na to, že prechádzam procedúrou preventívneho bielenia zubov.



S N je to hrozné. Dobrá správa však je, že som si našla internátnu zábavku, ktorú budem volať M. Vypadá presne ako Nate Archibald z Gossip Girl(tým myslím vlasy, črty a dokonca aj svaly). Je to však len seniorkou očarený druhák. Ale na druhej strane urobí všetko pre to, aby som bola dostatočne rozmaznávaná pred skúškovým obdobím. Titul môjho princa však nedostane... Aspoň zatiaľ, kým sa nerozhodnem verejnou potupou zničiť N. Pretože si o to už dva roky koleduje.



Prajem vám krásnu nedeľu :) ja si ju idem užiť s ničnetušiacim drúkom N. A zajtra ma niekam pozve M a bude ma vyzdvihovať do nebies. Milujem spravodlivosť :)))

5 komentárov:

  1. Aj ja maturujem :) Ako zvádaš to že poriadne neješ? Nie si unavená? Vieš sa v škole normálne sústrediť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) veľmi jednoducho- ráno pijem čiernu kávu a poobede silný zelený čaj. Spať chodím okolo desiatej takže skoro vôbec unavená nie som.

      Odstrániť
    2. Tak to skúsim od zajtra, ďakujem :)

      Odstrániť
  2. N si to podla mna zasluzi, ja by som ho uz davno odkopla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím že ťa poteší najnovší článok :) N už nebude mať veľmi dlhé trvanie :)

      Odstrániť