streda 12. septembra 2012

Z môjho denníka XII. - Love triangle?!

Z môjho denníka

XII.

Love triangle?!



Tento týždeň sa zvrhol... v dosť divnom zmysle. N sa vôbec neozval, dokonca sme ani v nedeľu neboli spolu a to som si na tom zakladala. Vždy to bolo tak, že keď ma začal štvať našla som si zábavky a v hĺbke duše som dúfala, že by sa mohli stať aj niečím viac, no nešlo to. Avšak zábavke menom M sa to podarilo!!! Áno presne ten M vypadajúci ako Nate Archibald. Hovorí že ma miluje. No smrteľne vážne. Povedalo mi to už veľa ľudí ale nikdy som to nebrala vážne okrem N. Až teraz... Neviem čo mi je, neviem sa na nič sústrediť a skoro stále na neho myslím. o ňom našťastie nevie. Ani M nevie o N.
Keď už sme pri tom, mám chuť to s N skončiť raz a navždy. Dávam mu šancu zmeniť sa do mojich narodenín- do nedele. Hoci už dopredu viem že od neho sa čakať zázrak neoplatí. V mysli už len preberám alternatívy ako mu to vmietnuť do tváre- prikláňam sa k tej horšej alternatíve, ktorá mu rozmláti srdce na prach a ešte ho aj poníži. Jednoducho sa len objavím s M pred N a nepoviem ani slovo. Zaslúžil by si to, on moje srdce rozmlátil miliónkrát.



V škole sú samé hadky kvôli stužkovej. A to sme sa zatiaľ v triede zhodli len na stužkách a pohároch na šampanské. K programu ešte ani neprišla reč- zdá sa že to bude čistá improvizácia v sále jedného z najdrahších hotelov v meste. Nevadí mi to, celý môj život je o improvizovanom hraní.
Učivo zvládam, dokonca som už bola poverená napísať a prednášať príhovor v deň D. Otázny je však princ na bále. Bude to N alebo M? Zavolala som totiž obidvoch!!!



Diéta je na dobrej ceste. Väčšinu času na intráku trávim s M, ktorý je chvalabohu športový typ a dokonca aj na rande vonku pije iba minerálku. Asi to bude naozaj môj princ :) s dokonalými svalmi... Som zvedavá aký od neho dostanem darček! Určite sa s vami podelím

                                                                                            XoXo <3>

2 komentáre:

  1. sme na tom podobne so stuzkovou- az na to ze o vsetkom rozhoduju triedne blbky ktore neznasam. neviem ako si mam predsadit nazor

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi jednoducho, čo sa napríklad zaradiť medzi tie "blbky"? Prečo sa strániš niekoho kto má moc? Nemusíš ich mať rada na to, aby si vedela predstierať skvelé kamarátstvo... si s nimi aj tak už posledný rok, možno ich už nikdy neuvidíš.

      Odstrániť