streda 28. novembra 2012

Z môjho denníka XVI. - Významné životné novinky

Z môjho denníka

XVI.

Významné životné novinky



Som znova späť.
Možno sa pýtate prečo som tu tak dlho nebola. Je to fakt dobrá otázka. A možno si aj hneď predstavíte odpoveď: vzdala som to, niečo mi nevyšlo, alebo sa mi proste nechcelo. No mýlite sa.

Som taká šťastná že tomu nemôžem uveriť. Stužková bola úžasná a čo sa týka môjho darčeka, bol to ako inak krásny šperk- prívesok v tvare srdiečka, ktoré zapadá do jeho prívesku(no tvar je nepopísateľný).

Škola je fajn, hoci teraz mám vzhľadom na požehnaný štrajk voľno. A práve preto nemám čas ani písať. Všetok voľný čas trávim s ním. Dá sa povedať že spolu bývame. Sme ako jeden, nepohneme sa jeden bez druhého. Neviem to opísať. Dosť som sa zmenila, cítim sa dospelejšia. Nezáleží mi na tom, čo si o mne myslia spolužiaci alebo kamaráti. Nie že by som na nich kašľala, neberiem to tak- ale oni áno. Možno to znie sentimentálne ale bez neho zrazu nič nemá zmysel.

Čo sa týka chudnutia, začala som poctivo cvičiť(tvrdo na telesnej a pravidelne každý večer) až kým som neochorela a nemohla som robiť prakticky nič. Pribrala som a dosť ale na tých správnych miestach :) vyzerám viac žensky. Aj keď ma občas chytá panika, vždy si uvedomím že je to aj tak len zadržaná voda z antikoncepcie. No nebojte sa, nikdy nezaspím na vavrínoch- keďže môj rytier je dokonalý, často sa okolo neho motá aj veľa skoro-dokonalých žien(aj keď viem že si ich nevšíma, ja si to všímam a raz si to môže uvedomiť aj on). A to sa stalo mojou prioritou. Teraz musím vyzerať fakt dobre, v stávke je totiž moja životná láska.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára