utorok 23. októbra 2012

Z môjho denníka XV. - Dianie pred veľkým plesom

Z môjho denníka

XV.

Dianie pred veľkým plesom


Po dlhej odmlke som tu späť. Tentoraz žijem vážne v rozprávke- môj rytier ma miluje, ja jeho tiež a už o pár dní zažiarim na veľkom plese v tých najkrajších blairwaldorfovských šatách aké som mohla zohnať a ešte drahšími topánkami. Ich výhodou je že môj zadok v nich vypadá presne ako ten od Pippy Middleton takže som so sebou maximálne spokojná. Môj rytier mi dokonca včera objednal darček- nezabudnem sa s vami podeliť čo to vlastne je :)


A inak je to celkom nuda, čo sa týka školy. Hádky sa stupňujú- tentoraz ide o program a celú organizáciu. Mne je to už vlastne celkom jedno, koho by to aj vôbec zaujímalo? Veď som predsa ZAMILOVANÁ!!!


No a ako sa máte vy? Napíšte mi, po tieto dni budem určite online :)


4 komentáre: