utorok 19. februára 2013

Nový život III.

Valentine's day...
Som späť! Oddýchnutá a s novými skúsenosťami. Sklamaná ľuďmi, o ktorých som si myslela, že sú praví priatelia. Ale hlavne mám o 2 kilá viac!!! 
Katastrofa! Depresiu som zajedala. Hocičím s karamelom (milujem ho). Do konca týždňa si dávam detoxikačnú diétu. Nič iné okrem vody a zeleného čaju. Ale okrem mojej postavy ma trápia aj iné veci. 
Mám novú nepriateľku. Vlastne, nikdy som ju nemala rada, ale posledné dva roky sme sa zblížili a stali sa z nás takmer nerozlučné kamarátky. Všetko sa však zmenilo keď mi vykričala uplné nezmysly lebo si chcela zvýšiť sebavedomie. Tým sa odsúdila na verejné poníženie, ktoré jej chystám. Už len nájsť vhodnú príležitosť. Nie, toto bežne nerobím, ale poštvala proti mne aj tie "kamarátky", ktoré sú len do počtu a vlastne sú úplne manipulovateľné. Ale mala som k nim citový vzťah. Takže tú mrchu zničím.
Depresie väčšinou nepriznávam a snažím sa ich zakryť, ale sú čim ďalej, tým častejšie. V poslednej dobe som bipolárna. Dokážem byť šťastná skoro ako keby som bola na drogách a o pár minút už kričím alebo mám depresiu. Leziem si na nervy. A Q má s mojím správaním tiež problém. Ale to mi je jedno. Nezaujímam ho a ani on mňa. Utešujem sa tým, že od rána do večera pozerám GG. Neviem ako vy, ale ja milujem párik Blair+Chuck. Obdivujem postavu Little J. Má dokonalé nohy. A Blair milujem asi preto, že máme úplne rovnakú povahu. Obidve si musíme obdiv vybojovať, ona trpí bulímiou, sú obdobia kedy ostane celkom sama. Ale má Chucka, ktorý je najsexy chlapom v celej GG.

P.S: Valentín bol stereotypný a pomaly ho začínam nenávidieť. Čo vy?

--H


2 komentáre:

  1. Ahoj nová H :)

    musím sa pochváliť že môj Valentín bol dokonalý- presne taký aký som si ho vždy zaslúžila. Rytier mi navaril večeru, daroval kyticu ruží a rozhádzal lupene aj po posteli + sviečky. Milujem ho, dokonca ma plánuje požiadať o ruku a to TENTO ROK!!! :) Dúfam že aj ty nájdeš svoje šťastie :)

    pôvodná H

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Závidím ti :) mať dokonalého chlapca, ktorý by sa o mňa staral ako o princeznú je asi len sen. Takí už neexistujú. Ale hlavne gratulujem a dúfam, že vám to spolu výde (samozrejme, že áno - si predsa IT Girl) :)

      Odstrániť