nedeľa 10. februára 2013

Nový život II.


Prepáčte mi za to, že to tu zanedbávam, ale predsa len som v posledných dňoch mala trochu viac reálnych problémov. Ak chcete niekoho zničiť bojujte nenápadne. Ja milujem taktiku priateľov si drž blízko, nepriateľov ešte bližšie. Zajtra sa stretnem s M. Posledný krát pred tým ako definitívne opustím môj svet. Chcelo to trochu relaxácie a odreagovania a voilá mám týźdeň zaslúženého voľna...


V posledných dňoch to bolo na nevydržanie. Veľa stresu a málo času. Ale zistila som, že mám dokonalých kamarátov, ktorí ma dokážu podržať vždy, keď to potrebujem. Zlá nálada sa stupňovala na toľko, že včera sa môj najobľúbenejší...spoločník (volajme ho tak lebo moje city k nemu - aj keď len kamarátske - sú dosť chladné a potrebujem mať stále niekoho po ruke) začal báť o moje psychické zdravie a pozval ma na pár drinkov. Niekde medzi prvým a tretím som volala s Q lebo mi sľúbil, že sa v piatok zastaví, ale hneď ako mi to zdvihol som zistila, že nie je sám. M sa smiala svojim otrasných smiechom niekde v pozadí. 
Nevadí mi s kým Q spáva, ale nabudúce by mi mohol zavolať. Skončilo to tak, že som sa celá vysmiata vracala domov aj s mojím doprovodom pre piatkový večer a cestou sme stretli Q. Asi ho to naše trápne stretnutie dosť vyviedlo z miery a jeho svedomie mu nedovolilo kľudne spať takže mi zavolal a dohodli sme sa, že sa stretneme. Dopadlo to nad moje očakávania - len jeden pokus o znásilnenie a to priamo v kuchyni. Inak sa tomuto vyhýbam najviac ako sa len dá.
Idem si dobaliť moje dva obrovské kufre a na týždeň sa s vami lúčim.

Vaša *H*


P.S: Kamarátstvo medzi opačnými pohlaviami neexistuje. Vždy jeden cíti niečo viac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára