utorok 12. marca 2013

13.3.2013

Break

Prepáčte mi za výraz, ale dneškom som to skurvila. Fatálne. 3 dni sa držím, jem (skoro)zdravo, cvičím a zrazu mi je jeden deň blbo a hneď sa nažeriem. Idem depkovať niekam preč, nebudem vám kaziť radosť z vašich úspechov. Veľa šťastia. Pauzu od ABC budem mať dovtedy, kým sa nevrátim na 62,5 a potom budem pokračovať tam, kde som to posrala. Viem, že je to trochu podvádzanie, ale trpezlivosť nieje mojou silnou stránkou a ja vážne nemám čas na nový začiatok. Ja si ten plán len trošičku upravím (ana-cheater level: skončíš ako obézne prasa ak takto budeš pokračovať drahá H)

Plán na zajtra (resp. na stredu) je celodenný fasting. 
POVOLENÉ:                                                        ZAKÁZANÉ:
- káva                                                                   - všetko JEDLO
- čistá voda                                                           - sladké pitie

6 komentárov:

  1. každý jednou selže.. drž se! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K ďakujem :) budem sa snažiť už nezlyhať lebo výsledok snahy bude stáť za to!! :))

      Odstrániť
  2. zas bude líp uvidíš :).. zítra to zvládneš !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ne :D jen sme zase totálně vyžraní :D :D ... ps. nechceš dát pryč to ověřování komentáře ?:D už mě to nebaví vyplňovat :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. doteraz som rozmýšlala ako sa to robí -.- :D áno som génius a dokázala som to !! už by tam to overovanie nemalo byť

      Odstrániť