streda 23. mája 2012

Z môjho denníka I.

Z môjho denníka

I.

Nie, nie som hladná...

Včerajšie zosvetľovanie vlasov dopadlo nad moje očakávania. S blížiacim sa letom som nutne potrebovala príjemnú zmenu aby moje vlasy čo najlepšie vynikli na slnku. Hitom leta 2012 má byť champagne blond takže moje predtým tmavé vlasy dostali ráznu červenú stopku.
Predtým by mi nikdy nenapadlo, ako môže niekto vydržať deň na dvoch kávach bez mlieka a cukru, jednom mrazenom nízkotučnom jogurte a hektolitroch vody celý deň. Avšak mám skvelú správu- dokázala som to. Celkom som si zvykla na bolesti brucha, ktoré boli síce niekedy na nevydržanie ale stále mi pripomínali že chudnem a tukové vankúše opúšťajú moje telo. Horšie to bolo keď som musela neustále každému človeku, ktorý mi ponúkal jedlo tvrdiť, že som už jedla a pritom každú moju vetu sprevádzalo dosť hlasné kručanie žalúdka.
Dnes sa cítim vážne unavene a vyhladovane. Neustále si opakujem že to robím pre seba a už mám iba mesiac na to, aby som to dokázala... Tak mi držte palce a hlavne keep going ladies :)

6 komentárov:

  1. Ahoj, videla som tvoju stránku na FB a chcem ti povedat ze ta obdivujem. Ja som sa tiez rozhodla chudnut a dufam ze sa mi to teraz aj podari. Ana nie je choroba, ana je zivotny styl a paci sa mi tvoja stranka aj ked nie je len o nej. J

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj J,
      Som rada že sa ti moja stránka páči :) A áno máš pravdu, Ana je životný štýl ale keď sa vymkne kontrole je to choroba. Ja ju používam ako núdzové riešenie keď chcem rýchlo schudnúť ale nemala by sa používať dlhodobo. Prajem ti úspešné schudnutie :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, aj mne sa velmi pači:) Len tak ďalej.:) a môžem sa ťa opýtať či aj nejako cvičiš?:) ďakujm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) občas behám ale to len cez leto, keď nemám školou a robím denne možno 20 brušákov. Cvičenie vnímam skôr ako relax a prevenciu, že schudnutá koža bude pevná a pružná než prostriedok na chudnutie, pretože sa mi veľmi neosvedčilo a už z posilňovania v škole na telesnej mi dosť rastú svaly na rukách takže to nie je moja parketa :D

      Odstrániť
  3. ahoj velmi si mi pomohla lebo v týchto dňoch som sa aj ja rozhodla schudnúť :) len som sa chcela opýtať ako asi vyzerá tvoj jedálniček pretože mne sa zdá že mi nič nepomáha :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :)
      Tak to som vážne veľmi rada. Myslím že keby som nezaložila stránku nedonútila by som sa vydržať. Môj jedálniček je dosť rôznorodý- snažím sa jesť minimálne a skoro vždy sa vyhýbam všetkému plno alebo polotučnému. Ráno vstanem do školy a vôbec nie som hladná takže si dám iba čiernu kávu bez cukru a vitamíny(tie sú vážne dôležité keď skoro celý deň nič neješ), v škole to nejako vydržím aj keď kamkoľvek sa pozriem tak vidím len prežierajúcich sa spolužiakov vracajúcich sa z bufetu. Obed mám po druhej a stravujem sa v jedálni takže jem buď minimálne porcie z hlavného jedla alebo len trochu polievky- podľa toho čo je na pohľad nízkokalorickejšie. Zo zásady nevečeriam ale keď už umieram od hladu a ešte nie je 6 hodín tak si vezmem 1 alebo 2 knäckerbroty s kaviárom alebo nejaké ovocie. A neboj sa, ak to dodržíš tak za týždeň schudneš minimálne dve kilá. Hlavne sa pred obedom poriadne napi studenej vody bez bubliniek a nezabudni piť aj veľa zeleného čaju behom dňa. Prajem ti úspešné schudnutie :) kedykoľvek mi napíš

      Odstrániť