utorok 12. marca 2013

12.2.2013

Day 4(ABC)

FAIL !!!

 R: - (spala som)
D: jogurt, mlieko, ananás (423kcal)
O: -
Ol: 23154684656465134897456kcal :(
V: 64513224786898465312345645kcal :((((
pitie: 0,5l zeleného čaju bez cukru, voda
pohyb: žiadny!                                               
spolu: okolo 1200 mi to vyšlo -.- chce sa mi grcať zo mňa samej. Obraňovala by som sa tým, že som ako prehrešok mala len rohlík a 3 malé koláčiky( aj slony to jedia, nie?), ale nevidím dôvod prečo by som sa mala vyhovárať. Nech sami vidíte aká som neschopná. Zvyšok nebol o nič lepší. zajtra sa postavím na váhu a bude tam minimálne 63 kg. A pritom ráno keď som sa odvážila mala som 62,5. Si tučná a škaredá H.


Nudím sa. Ráno som pozerala Extrémne premeny. Bola tam žena, ktorá mala 160kg! Ja som sa práve napchávala bielym jogurtom (ako zvyčajne...) a videla som ju, ako cvičí a chudne. Na konci som ju uznávala. Za rok schudla na 68kg!!! Keby mi nebolo tak zle, išla by som cvičiť aj ja. Ráno som sa ledva zobudila. Netrpím nízkym tlakom, ale dnes ráno to bolo hrozné. Pridala sa k tomu aj bolesť hlavy a tak som do 11:30 ležala pred telkou. Môj včerajší príjem kcal bol v mínusových hodnotách a to vysvetľuje tú rannú slabosť a bolesť hlavy. Ale znamená to, že to robím dobre. Idem trochu upratovať, nech mám aspoň nejaký pohyb. Dúfam, že do večera ma tá malátnosť prejde aby som si mohla zacvičiť Jill. Keep going ladies!
Edit: Nijeký pohyb sa nekonal! Som tučné prasa, ktoré len žerie. Chcela som dnes ostať na tých prijatých 423kcal, neskôr by som si zacvičila. Ale zase opadla moja pevná vôľa a rozožrala som sa ako tučné prasa. Vlastne, ja som tučné prasa. A hlavne škaredé -.- Nenávidím sa. Som chorá takže som nevládala cvičiť(výhovorka roka), nekontrolovala som čo som zjedla. Zajtra fasting a aj vo štvrtok keď to bude potrebné.


--H

2 komentáre:

  1. Mě se mooooc líbí tvoje písmo :D jinak doufám, že dnešek ještě dopíšeš:) a ty extrémní přoměny...koukáš na TV, protože na netu je to vše zakázané nebo já nevím :// http://capisvet.blog.cz/ :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada :) dnešok sa hanbím dopísať :/ bolo mi celý deň zle, neviem čo všetko som zjedla určite viac ako 1000kcal :(( a hýbať sa nevládzem lebo som chorá :((( extrémne premeny chodia ráno na nejakom slovenskom kanáli myslím že na JoJ alebo tak :)

      Odstrániť