pondelok 18. marca 2013

Nový život IX.

The day after yesterday...

Prepáčte mi za dosť dlhú pauzu,ale snažila som sa obiehať vás. Hneď na úvod taký pesimistický článok, ale snáď sa nenahneváte. 

Nenávidím lásku! Nie, niesom brutálny pesimista, ale vždy sa zamilujem úplne zle. Neviem čím to je, ale som magnet na problémy a na zlých chalanov. Vážne zlých. A hlavne u mňa platí dosť známe pravidlo chcem ho = nechce ma, chce ma = nechcem ho. Tentokrát to bolo iné. Ja som ho vážne ľúbila a aj ľúbim, ale...
je tu ONA. Pracovný názov je Easy V. Tá, ktorá dala každému. Ale on ju miluje. Aj keď v tejto situácií si niesom istá či miluje ju alebo jej jazykové schopnosti. To je jedno, pointa je, že sú spolu. Ona je dokonalá. No, vlastne nie, ale je pekná. Blondína, chudá. Keby som ju nepoznala, myslela by som si že je anorektička. A ja mám depku. OBROVSKÚ. Celý víkend som nevyliezla z postele. Nevládala som. Môže byť na svete 123478454899874chalanov, ale ja stále budem chcieť len jedného. C je podľa mňa dokonalý. Dobré telo, milý úsmev, zvyšok si môžete domyslieť. 

V piatok som bola vonku. Stretla som ho. Okrem pozdravu a vlažného úsmevu z mojej strany sa nič neudialo. Znova ma balil jeho najlepší kamarát. Znova neúspešne. Keď C odchádzal, objal ma. Koniec. Dnes som ho stretla znova. rozprávali sme sa asi 10 minút. Potom mi oznámil, že akurát ide za V. Nejako som to nevnímala, keďže väčšinu dnešného dňa ma otupuje neskutočná bolesť hlavy a spálená ruka. Milujem svoj nekonečne úžasný život! 
S jedením to ide z kopca. Nejdem sa vážiť lebo mám krámy a vtedy som vždy nejaká veľká (Vždy si veľká, H!). Odvážim sa na konci týždňa. Aspoň dúfam že sa toho konca dožijem. Dnešný deň sa vliekol extrapomaly. A ja som si myslela, že posledné dve hodiny v škole neprežijem.

--H

2 komentáre:

  1. zas bude líp uvidíš ... a to i já mám problém s klukama, že vždycky ten nesprávnej ... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chju..mi prostě nejde ti psat komentáře :/ taky mám problém s klukama..vždycky se zamiluju do idiota... capisvet.blog.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť