sobota 9. marca 2013

Nový život VIII.

How to get whatever you like...

Keďže milujem leto a ako väčšina z vás sa ho neviem dočkať, začala som si robiť nejaké plány. Pôvodne som chcela väčšinu leta ostať doma alebo aspoň v okolí domova, ale dôvody, ktoré ma obmedzovali sú už nepodstatné. Vlastne je to celé vina Q. Myslela som si, že s ním budem častejšie, ale vyzerá to tak, že naše kamarátstvo uviazlo na mŕtvom bode. Vlastne, ono je mŕtve samo o sebe. Ak by malo byť aj toto leto také fatálne nudné, asi by som to neprežila...
 Začalo sa to celkom pekne. Pár dní po začiatku prázdnin som sa v nových plavkách nechávala na pláži obletovať miestnymi chlapcami. Zvyšok prázdnin som trávila na Slovensku aj to prevažne doma. Čakala som kedy mi zazvoní telefón a na displeji zasvieti jeho meno. Stalo sa to dvakrát. Za celých 8 týždňov mi zavolal dvakrát. Nič som o ňom nepočula, nič som počuť nechcela. Stačilo mi to, že sa o nás vyjadril ako o kamarátoch a hral sa, že kamarátsvo by naozaj mohlo fungovať. Bohužiaľ, nevyšlo mu to. Nemám mu to za zlé. Vlastne, leto bolo jedným z najhorších a najnudnejších období môjho života a určite to nieje vinou Q. Presne preto chcem, aby toto leto bolo výnimočné.

Milujem slnko, piesok a more. Najlepšie je, keď sa tieto tri veci stretnú na jednom mieste. Presne preto som si vybrala dovolenku niekde, kde to nájdem. Pláž s bielym pieskom a palmami. Dokonalé miesto a malá pravdepodobnosť, že tam stretnete niekoho, koho sa chcete zbaviť aspoň cez prázdniny. Malá pravdepodobnosť, že tam vôbec niekoho stretnete. Okrem miestnych vyšportovaných chlapcov, ktorých jedinou výhodou je 6-pack a jazyková bariéra, inak by boli rovnako nezaujímaví ako tí doma.

Najväčšia hlúposť je zabiť prázdniny ničnerobením. Ležanie pri bazéne je síce super, ale zabíjate tým drahocenné mozgové bunky. Preto som si naplánovala aj zdokonaľovanie sa v jazyku. Keďže som kozmopolitné dieťa, vybrala som si Viedeň. Obchody, veľa aktivít, ktoré môžem robiť a hlavne spoznám mesto, jeho históriu a zdokonalím svoje vedomosti aj v oblasti jazykov.



Posledná časť je samozrejme spoločenská. Nemôžem zanedbávať mojich najvernejších (ironické slovo) a to  znamená, že musím svoj čas venovať aj im. Moja najlepšia kamarátka a spriaznená duša je 860km odo mňa a určite ju cez leto pôjdem navštíviť aspoň na týždeň. Keď sa nad tým tak zamyslím, viac času mi cez prázdniny ani neostane.
Čo sa chudnutia týka, mám 2 týždňovú hladovku. Milujem ten pocit, keď som hladná, ale viem, že sa mi plní sen.


--H

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára