sobota 9. marca 2013

9.3.2013

Day 1(ABC)





Dnes som sa rozhodla celkovo zmeniť celý svoj doterajší lifestyle, život a vlastne všetko. Nenávidím sa. Aj keď sa snažím byť nová H, cieľavedomá, silná, perfektná, nič sa sa mi nedarí. Vždy to pokazím a život sa vráti tam, kde som ho mať nechcela. Dnes som našla kopu blogov, na ktoré prispievajú dievčatá, ktoré niečo dokázali. Ja som sa zatiaľ nepohla. Myslím, že je to čím ďalej horšie.

Vážne začínam pridávať jedálničky a mám novú challenge. Určite ste už všetci počuli o ABC diet. takže takto.
R: párok (som vegetariánka, ale keď nado mnou stála mama s tým jej pohľadom), kúsok cheescakeu (430kcal!!!!!)
O: nič
V: fernet (323kcal)
pohyb: kolieskové kočule (-253kcal), Jillian (-287kcal), chôdza (-57kcal)
spolu: 80kcal/500kcal (gratulujte mi :D)





Večer bol dosť epický. Vonku som stretla C, ktorý keď videl moje krkolomné pristátie na zemi, trochu sa o mňa bál, ale nijako inak to s ním nepohlo. No, pitie na prázdny žalúdok sa nevypláca. Cestou domov ma balil jeden z jeho top kamarátov. Zlatý, ale kým nebudem mať C a 50kg tak môj život nebude mať zmysel.










--H

4 komentáre:

  1. Čauky psala jsi mi na můj blog.. nechceš spřátelit?? Trisha z www.mybreakout.blog.cz :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj :) jasné lenže som vo svete blogovania nová takže mi v tom budeš musieť trochu pomôcť :D

      Odstrániť
  2. Máš krásný jídelníček :))


    Nechtěla by si se spřátelit ??

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem aj keď je tam strašne veľa zbytočných sacharidov :P áno, rada :)

    OdpovedaťOdstrániť