streda 3. apríla 2013

3.4.2013

Day 1(ABC)


 
Prepačte mi za to, že som sa dlhšie neozvala, ale nemala som velmi prístup na internet. A vlastne by som sa hanbila pridávať jedálničky plné tuku a cukrov. Dúfam, že sa vám dario lepšie ako mne.
Veľkonočné utrpenie v podobe prežieračiek skončilo a mňa čaká dosť tvrdá práca a prísna diéta aby som v lete vyzerala ako môj vysnívaný idol. Začínam s ABC a dokončím ju asi v období, ktoré milujem zo všetkého najviac. Bude to koncom mája, keď začne svietiť slniečko a mojou najdôležitejšou úlohou bude, zohnať si pekné plavky na moje celkom chudé telo. Dúfam, že sa mi to podarí. Dnes som do seba liala vodu a kávu lebo som úplne vyčerpaná. Pridávam aj predbežný jedálniček.

R: -
D: -
O: karamelové latté (280kcal)
Ol: -
V: -
Cvičenie: Model workout ep.1, Billy (- 490kcal)
Spolu: -210kcal/500kcal - Splnené

Cez velkú noc som zjedla všetko, čo nezjedlo mňa. Čokoláda, koláčiky, mäso, zemiakový šalát...Ble! Utrpeli tým nielen moje stehná, ale aj pleť. Vyzerám ako strašidlo. Mama chce vyskúšať proteínovú diétu. Tak uvidíme. Princíp spočíva v tom, že sa viackrát za deň v malých množstvách jedia potraviny plné proteínov. Žiadny cukor, tuky, nič. Bude sranda. V každom prípade vás budem informovať. Keep going, ladies!

--H

3 komentáre:

  1. Jídelníček? Krása! :O ABC je těžká, ať se ti podaří... mě nikdy nevýjdou víkendy xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)dúfam, že víkendy prežijem. Najdôležitejšie je odísť z domu a ostať čo najďaleje od jedla :)

      Odstrániť