utorok 4. júna 2013

4.6.2013

And we all wanna know how it ends...


Napriek návalu učenia a koncoročných písomiek som sa konečne dostala na blog a napíšem vám rýchle zhrnutie všetkého, čo sa počas mojej neprítomnosti (skoro mesiac) stalo. (klik Celý článok)


♥ Začala so nenávidieť niektorých ľudí. Moja spolužiačka do seba celý deň niečo pchá, vyzerá ako malý slon a vôbec jej to nevadí. Jej najväčším problémom je, akú farbu krytu na iPhone si má kúpiť. Nie, nie je to typická pipka s komplexom menejcennosti, ktorý si kompenzuje ocovou bezodnou kreditkou. Je to teľa, ktoré si kompenzuje svoj veľký zadok a nezáujem chalanov ocovou kreditkou. Je jedináčik. A ako to už u jedináčikov býva, je neznesiteľne rozmaznaná a keď sa k tomu pridá jej zlá nálada lebo si ju chalani doberajú tak koniec. Všetci od nej bočia a ona sedí celú veľkú prestávku v lavici sama so svojim iPhonom a novým krytom "užtretímzatentotýždeňlebojetosexi".
♥ Vysvedčenie vyzerá sľubne. Pár dvojek, ale inak som spokojná. Ale to by nebola H, keby si k lepším známkam nepomohla. Nepýtajte sa ma ako, aj tak vám to nepoviem. (:D)
♥ Dostala som pekné letné šaty, ktoré som si obzerala vo výklade už dobré dva mesiace.
! Sú mi tesné na bruchu a bokoch, ale je to veľosť XS = ďalšia megaúžasná motivácia schudnúť. Ak pre nič iné, tak len pre tú čipku (to som celá ja). Takže do šiat sa vtrepem, ale stále v nich nevyzerám tip-top.

Mám ešte presne mesiac na to, aby som dala dole 5 kíl. Toto je challenge roka. Fakt. neviem či to zvládnem, ale dôležité je si veriť. Teraz, keď mi skončí obdobie písomiek (už ich bude len asi 8, wuu!) sa nebudem mať kedy ládovať čokoládami a pečivom. A poslednú, kľúčovú informáciu, ktorá ma zranila asi najviac som nechala na koniec.
Stretla som sa s Q. Po 3 mesiacoch si príde ako velký pán lebo on sa doma nudil a dlho u mňa nebol. Prvé, čo povedal keď ma zbadal bolo, že som pribrala. Holy cow! Viem, že ma nemá rád, ale povedať mi to do očí aj keď vie, že nenávidím kritiku? Ďalší dôkaz toho, že som obézna a on je bezcitný. Každopádne to malo želaný účinok a mne je do plaču vždy, keď prejdem okolo nejakého zrkadla. Ale rozhodla som sa, že sa s ním nestretnem až kým nebudem mať naspäť moju najnižšiu váhu - 57kg. To bude niekedy uprostred leta. Dovtedy si zakazujem dvíhať mu telefón a odpisovať.
Celý tento článok je viacmenej o ničom, takže ak ste to dočítali až sem, ľúbim vás ;)

xoxo

--H



1 komentár:

  1. Ahoj, tak moc ti závidim tvoje vysvědčení, to já sem ráda že sem nerupla, zatim. Jinak určitě se ti to do měsíce podaří, si silná! :)) držim palce

    OdpovedaťOdstrániť