pondelok 1. septembra 2014

1.9.2014

New Girl



Áno, viem, že je to názov zvláštneho seriálu, ktorému som zatiaľ neprišla na chuť, ale hodí sa mi to sem dokonale. Dnes je prvý septembrový deň, nový mesiac, šanca to urobiť ešte raz a lepšie. A presne tak som začala. Nie až tak hriešnymi raňajkami, ktoré som jedla za pochodu lebo ma čakali nákupy. Potrebovala som outfit do školy, keďže toto je môj predposledný rok a ja sa chystám naplno si to užiť (v medziach toho ako si vlastne školu užiť môžete...). Takže som dnes zahájila moju premenu na dokonalú *H*
(klik Celý článok)
Raňajky mi robila mama a tá sa nestará o to, čo by som si asi tak mohla na raňajky želať, ale veľkosť môjho zadku mi vykrikuje každú chvíľu. Takže mi urobila praženicu (1 vajce bez oleja, soli...ničoho), hrianku a paradajku (milujem paradajky). Po nákupoch som zjedla kúsok koláča (blé) a mala som zo seba dobré depky lebo som náhodou našla fotky z pred pár rokov, na ktorých vyzerám úplne top. Vtedy som mala svoju asi najnižšiu váhu (57kg) a aj keď som si pripadala stále tučná, bolo to omnoho lepšie ako teraz. Chcem sa vrátiť naspäť. Chcem mojich 57 a budem ich mať! 
Vzhľadom k mojim predsavzatiam som išla večer behať a možno som ten koláč spálila celý.
1056kcal-469kcal=587kcal
S dneškom som celkom spokojná, tak uvidím čo bude zajtra. Dúfam, že to bude lepšie.

-H

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára