utorok 2. septembra 2014

2.9.2014

Fresh start...

Dnes som sa zas stretla s ľuďmi, ktorých som dva mesiace nevidela a ani netúžila vidieť (až na pár výnimiek). Mala som dnes chuť na päte sa otočiť a zmiznúť skôr, než si ktokoľvek stihne všimnúť to, ako som pribrala. Proste dnešok hodnotím ako katastrofu. Samozrejme, že som nezanedbala svoje povinnosti a celé ráno rozdávala úsmevy hlúpučkým prváčkam, ktoré civeli na B. Aj keď ho nenávidím, stále sa mi páči. Mám svojho princa D, ale zakázané ovocie chutí najlepšie.
Dnes mám strašne nahovno náladu. Vonku je škaredo a mne sa chce plakať lebo D mi povedal, že som pribrala. Vlastne mi to nepovedal takto priamo, ale už dlhší čas mi to nenápadne (to si myslí on) naznačuje. Tak som to dnes vzdala s jedlom. Raňajky ostali na stole, desiata skončila naspäť v chladničke a keď som o štvrtej prišla domov, dostala som do ruky tanier s teplým jedlom. Nebolo to ani také zlé, viacmenej to isté čo včera, takže praženica, 2 tenké hrianky a paradajka.
Ráno som mala pohár citrónovej vody, doobeda asi 0,5l ananásovej šťavy(cca 250kcal) a poobede dve kávy a veeeeľa vody.
Večer som bola zas cvičiť, ale nejako extrémne som po celom dnešnom namáhavom dni nevládala, takže som zabehla asi len 3km a potom som sa zničená vrátila domov. Za tie spálené kalórie mi to stálo.
863kcal-463kcal=352kcal 
Dnes som so sebou relatívne spokojná. Je to lepšie ako včera. Omnoho lepšie. A bude to dokonalé.

-H

4 komentáre:

  1. Jej, to je tedy princ když ti poví že jsi přibrala... ale vztek je dobrá motivace, stejně jako kluci :-) co máte dnes všichni tak smutnou náladu? a co že jsi šla do školy až druhýho září? taky mi ale většina spolužaček nechyběla xD
    Jsem ráda že mě ráda čteš, já tebe taky :-) jojo, člověk si tím přijde takovej důležitej, to je o důůvod víc proč to dělám xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemôžem sa na neho hnevať, keď má vlastne pravdu :( tá nálada bude asi kvôli otrasnému a depresívnemu počasiu, ale to snáď prejde :D my máme prvého štátny sviatok (jeden deň, ale poteší predsa) ;)

      Odstrániť