štvrtok 4. septembra 2014

Nový život XI.

Broken...vol.2


Dlho som nepísala takýto post, ale zmena je život. Vlastne som sa k tomu donútila po tom, čo som si z čistého zúfalstva prečítala staré veci, ktoré písala ešte predchádzajúca H. Keď som našla tento blog, tuším sa práve rozbiehal a ja som ho sledovala až kým ho H nezrušila. Potom som sa k nemu akoby zázrakom dostala ja. Všetky jej myšlienky a život, ktorý som tak obdivovala som mala zrazu pred sebou a miliónkrát som si čítala všetko dookola. Bola a stále aj je mojim vzorom, aj keď momentálne neviem čo sa s ňou stalo. Hlavné je, že našla svojho princa a je šťastná...(klik Celý článok)
...určite viac ako ja. Moja rozprávka sa mi rozpadá pred očami a nedokážem tomu zabrániť. D mi neustále vykrikuje moje chyby, vyčíta mi snáď všetko a už dávno mi nepovedal nič milé bez toho, aby sa pri tom tváril aspoň trochu úprimne. Zajtra sa máme stretnúť po dosť dlhom čase (posledné mesiace ma dosť zanedbával), takže sa to možno niekam posunie. Momentálne mi to, čo robí, hovorí a to, že na mňa má minimum času iba ničí sebavedomie a stáva sa zo mňa chodiaca mŕtvola. Dnes mi povedal niečo, čo mu asi do konca života neodpustím. Cítila som sa potom tak zle, že som vyvracala celý obed a potom som len plakala.
Preto chcem byť dokonalá. Kvôli nemu. Kvôli nám. Pretože ho milujem a kým mi ešte stále hovorí, že miluje aj on mňa tak mám ešte šancu byť znova jeho malá H. Tá, ktorej hovoril, že je dokonalá a že s ňou zostane navždy. Pretože počas toho, ako mi tvrdil, že som krásna som sa úplne opustila a začala priberať, lebo tvrdil, že mu to nevadí. Zjavne áno.


Teraz si nie som istá tým, či mám čakať ako to celé dopadne a očakávať zlé veci alebo mu mám dať najavo, že ak sa mu nepáči aká som, môže sa kľudne vrátiť tam, odkiaľ prišiel a že môj život bude perfektný aj bez neho, aj keď to nie je pravda.
Musím byť dokonalá, aby som D za každú cenu získala naspäť. Nemôžem ho stratiť.


--H


1 komentár:

  1. ahoj, tak hladovku zacinam dnes a rada by som vydrzala co najdlhsie no nechcem nic planovat aby som to nepokazila :) ked checs sa pridaj budem rada

    OdpovedaťOdstrániť