streda 3. septembra 2014

3.9.2014

Just sayin'

Uf, dnes som si zblízka pozrela celú jednu triedu nových prvákov a je to naozaj des a hrôza. Dievčatá sú buď extrémne preafektované a na môj vkus príliš blond alebo vyzerajú tak, že pinzetu, žehličku na vlasy a make-up ešte nikdy nevideli a opačné pohlavie zastupujú prevažne nevyzretí jedinci, ktorí slintajú nad každou jednou sporo odetou hlupaňou, ktorá sa v ich blízkosti vyskytne. Ale teraz vážne...
(klik Celý článok)

...ktorá normálna bytosť (aj keď možno váži 20kíl a má ploché brucho) do školy príde polonahá? Crop top a nejaké bližšie neurčené gate, doplnené fatálne nezladeným svetrom a ona si ide po chodbe a rozdáva úsmevy na všetky strany.
Stačilo by módnej polície na dnes, aj keď druhý deň sa ešte všetci snažia vyzerať dobre. Dôležitejšie sú pre mňa iné veci. V tomto školskom roku som plánovala veľké veci a hlavne začíname plánovať stužkovú. Dúfam, že mi vďaka všetkým tým prípravám a výberu šiat tých nekonečných 10 mesiacov prejde rýchlejšie.
Čo sa jedla týka, myslím si, že som to nepokazila skoro vôbec. Večer som ako vždy išla cvičiť a predstavovala som si samu seba s dokonalými rozmermi.
648kcal-483kcal=166kcal (som so sebou spokojná)

P.S: Prepáčte mi ten kratší príspevok, ale momentálne naozaj nestíham nič, čo som si naplánovala. Cez víkend sa to snáď upokojí nejako. Keep going ladies!
-H

2 komentáre:

  1. Jééé taky míváme takovéhle prvačky co si pletou střední školu s americkými seriály a módní přehlídkou xD nicméně když na to někdo má tělo, co by si nemohl vzít krátký tričko? ještě před pár dny bylo léto :-) jojo, tyhle představy jsou nejlepší motivace :-)
    Děkuju za pochvalu jídelníčku i písničky, od ní mám ráda všechny :-)

    OdpovedaťOdstrániť