utorok 25. septembra 2012

Z môjho denníka XIII. - Príchod rytiera (na striebornom aute)

Z môjho denníka

XIII.

Príchod rytiera (na striebornom aute)




Kde bolo tam bolo, žila raz princezná H. Dlho smútila za zradným a falošným princom(ktorý bol v skutočnosti len slizkým žabiakom) N, ktorý jej neustále lámal srdce. Princezná sa uzavrela do seba a už nikdy nechcela nikoho milovať. Až raz, sa v jej kráľovstve objavil rytier, ktorý sa jej už dávno páčil a pozval ju na svojom skvelom aute na rande. Princezná sa dozvedela že má to najlepšie vzdelanie a šľubnú budúcnosť, ktorú si utvára vlastnými rukami bez nálepky „Bohatý synáčik“. Na konci druhého rande svoju lásku spečatili bozkom a žili šťastne až naveky.

Presne takto sa dá charakterizovať môj aktuálny život. Som šialene zamilovaná do človeka, ktorého som si už dávno vyhliadla a ozval sa mi sám práve vtedy, keď na mňa N zvysoka kašľal- na moje narodeniny. Nemôžem spať, nemôžem jesť, ba ani normálne myslieť. Nikdy som neverila že sa mi to stane znova, som šťastná.

Čo sa stalo s M
Bol zo mňa úplne mimo, čo sa mi na začiatku páčilo ale potom mi to začalo liezť poriadne na nervy. Načo udržiavať vzťahy bez perspektívnej budúcnosti? A koho M vlastne zaujíma?

Čo sa stalo s N
Nebudem sa mu mstiť. Jeho trestom bude to, že bude po zvyšok svojho mizerného života sledovať aká som šťastná s mojím rytierom. A koho N vlastne zaujíma? 

Lifestyle
Prestala som fajčiť. Skoro úplne až na pár chvíľ, kedy si zapálim s kamarátkou. Ani môj rytier nefajčí. Dúfam že z toho nepriberiem, zvlášť teraz si musím držať postavu pred stužkovou. A viete vlastne čo je nové? Hádajte kto mi ide za partnera!

Musím už ísť, dnes po mňa rytier znova príde na svojom skvelom aute.

I live my own fairytale!

5 komentárov:

  1. Tak tohle ti moc přeju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé!! Tiež som prestala fajčiť, cítim sa lepšie aj keď ma občas chytá záchvat. Drž sa H :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa strašne láka pokušenie zapáliť si... No videli ste niekto tie pľúca na HUMAN BODY? fuuuj... vždy si na ne spomeniem a rozmyslím si to... Aj keď bola cigareta vnímaná ako výsada a poznávací znak emancipovaných žien, myslím že sa bez nej zaobídem... aj keď prekonať tú závislosť bude ešte veľmi ťažké...

      Odstrániť
  3. Gratulujem k rytierovi, dúfam že je to konečne ten pravý

    OdpovedaťOdstrániť