nedeľa 10. marca 2013

10.3.2013

Day 2(ABC)

R: polovica chlebu vo vajíčku (fakt nenávidím keď vstanem skoro a mama je ešte doma a pozoruje ako jem raňajky - 162kcal)
O: červená kapusta (66kcal), nejaké mäso (fujky - 150kcal)
Ol: biely jogurt (138746534521437896kg - fakt som sa prežierala jogurtom -.- ako blázon - 413kcal), 2,5 sušienky ego cereal s čokoládou (126kcal), lyžička pohánkových vločiek (32kcal)
V: nič
pitie: 400ml ovocného čaju bez cukru (a.k.a zafabená voda - 0kcal), nejaká voda
aktivity: učenie (3hod - 141 kcal), Jillian (-287kcal)
spolu: 490kcal/500kcal (zajtra to vidím na poriadny fasting a makačku v posilke)










Yummy, pekne naservírované jedlo...Výhodou je, že by som ho nedokázala zjesť :)



Takýto nudný deň som ešte nezažila... Pár neúspešných pokusov o vygrcanie celého nechutného jedla -.- neviete niekto ako to urobiť? Aj keď sa snažím, nejde mi to.
Zajtra idem po 9 dňoch dokonalých prázdnin do školy. Na zajtra som si už urobila plány, dúfam, že mi výjdu. V utorok mám riaditeľské voľno a v stredu vlatne tiež (chvalabohu maturitný týždeň prišiel práve včas). 
 

4 komentáre:

  1. ahoj spřátelím určitě moc ráda :).. jinak ten jídelák není vůbec tak špatný :) a tip na zvracení nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mohlo to byť dnes lepšie, ale trpím ZP a snažím sa toho pomaly zbaviť :/

      Odstrániť