pondelok 11. marca 2013

11.3.2013

Day 3(ABC)



R: -
D: -
O: -
Ol: - Fitness tyčinka (93kcal)
V: červená kapusta (60kcal), mäso (300kcal)
pitie: litre vody
pohyb: hodina vo fitku (podla všetkých strojov - 356kcal), 50brušákov, nejaké posilovanie  ( - 42kcal),
chôdza (-56kcal), telesná (vybíjaná, beh - 75kcal)                      
Spolu: -76kcal/300kcal (aspoň že som v mínuse :D)

Dnešok bol super. Okrem toho, že som písala dve ťažké písomky a celú noc som nemohla spať lebo som sa každú chvíľu budila -.- Hneď po škole som išla do fitka. Motivuje ma pohľad na všetkých tých chudých ľudí, ktorí okolo mňa cvičia. Ale správa dňa: keď som sa ráno vážila bolo na váhe 62,8kg !!! Som úplne vyčerpaná, bolia ma nohy, zadok, ruky...Ale stálo to zato! Zajtra mám riaditeľské voľno. Dúfam, že sa konečne vyspím...Ak sa vzchopím, možno sem niečo ešte dopíšem, ale teraz váźne nevládzem. Keep going ladies!




 --H

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára