pondelok 18. marca 2013

18.3.2013


I'm back!

R: -
D:-
O: kiwi (35kcal)
Ol: -
V: niečo na spôsob piškotovej torty s ovocím a kyslou smotanou - 4 lyžičky (sestra sa prežierala, ale je jej dobre keď je úplne chudá)
pitie: litre vody
pohyb: chôdza, Jillian, Billy Blanks Jr: Bootcamp Cardio Dance Workout
spolu: -300kcal I'm back bitches!

Keď sa zatnem, tak sa viem ovládať. Všetko čo som dnes zjedla som úspešne vyskákala. Objavila som nový asi 10 minútový workout a fakt je to sranda. Na konci som bola úplne vyčerpaná a spotená, ale stálo to zato! Nieje to také typické cardio, ale tanečné video a sama som sa popritom ako som cvičila usmievala. Skúste ho ;). Je skoro 9 a ja som sa ešte neučila. No nič, budík na 5:00 a idem. Keep going, ladies! :)


--H

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára