utorok 19. marca 2013

19.3.2013

Recovering

Od zajtra sa vraciam k ABC. Mám tam povolené ovocie aj zeleninu v neobmedzených množstvách. Takže to vlastne nieje ana diéta. Dnes som to podlo zneužila a dnes som jedla len ovocie. Ok za dnes mám nejaké prehrešky, ale dnešok som brala za posledný deň sladkého tak som si to užila.

R: plátky pomaranča, kiwi, hrozno, mandarinka
D: -
O: -
Ol: biely jogurt (yummy!), pomaranč, mandarinka, banán, kiwi
V: -
milka nugátová s orieškami (8 kociek), emco mysli jablkové (4ks)
pitie: čistá voda
pohyb: Billy Blanks, Model Workout                                             
spolu: 118kcal :)

Mám novú inšpiráciu. Našla som ju TU. Nieje to milé? Tiež si to urobím. Ale nie s kilami, keďže som netrpezlivá a guličky by sa hýbali pomaly. Dám si tam lbs. Inak pekná motivácia a v izbe to vyzerá tiež v pohode. Taký neutrálny doplnok. Keep going, ladies!











--H

9 komentárov:

  1. ahojec :D... ten nápad s kuličkama je krásnej :).. asi něco takovýho stvořím taky :D .. .jinak na mejl mi můžeš napsat, ale radši bych byla za fb :D ... ale mejl je jontak123@seznam.cz :)... pokusím se na něj koukat abych Ti kdyžtak mohla odpovědět :) ... jo a PS. Krásnej jídelák :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to s těma kuličkma je fakt dobré, asi to též vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už tie guličky mám pekne v izbe :3 ale odoberám si ich po lbs a nie kg. Takto ich je viac :DD

      Odstrániť
  3. Ty kuličky! :OO Už jsem to někdy viděla na tumblru, ale nevěnovala jsem tomu takovou pozornost. Teď vidim že je to skvělej nápad :DDD Jinak, máš skvělej jídelníček, a ty thinspa jsou hrozně hezký :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. supíš:) máš to krásné :3 http://capisvet.blog.cz/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jo holka, tak jsme na tom tak nějak stejně. Až na to že já na to totálně jebu, ale myslim že se do toho zase dám.

    OdpovedaťOdstrániť